PRODUCT IMAGE- kreacja wizerunku produktu

Uważamy nasz dzisiejszy świat za szalony i nieprzewidywalny. Rynek jest rządzony przez zglobalizowanego konsumenta, któremu wciąż trzeba dogadzać. Współczesny konsument bawi się zakupami. Poszukuje nie tylko produktu, lecz również satysfakcji z dokonywania wyborów. Kupuje poprzez emocje.  Wizerunek produktu musi mu więc pomagać w tej  „grze w zakupy” i  przyciągać uwagę. Musi działać na wyobraźnię. Nie może odstraszać swym dostojeństwem,  ani nudzić podobieństwem.

W przypadku kiedy sam produkt jest nośnikiem pewnej niepowtarzalnej jakości, należy wykorzystać ten fakt, jako atut. Wybierając unikatowe wizualizacje, aby pokazać swój produkt inaczej – wychodząc poza sztampy oraz standardy.

Dziękujemy, że wybieracie nas,  jako partnera w tym procesie. Procesie  kreacji wizerunku produktu. W naszych projektach wyprzedzamy trendy ale przede wszystkim ukazujemy jakość, tworząc własny i niepowtarzalny styl. Staramy się w ten sposób  inspirować ale przede wszystkim wzbudzać ciekawość.  Proponujemy kilka rozwiązań. Dla każdego rozwiązania przygotowujemy kosztorys w formie indywidualnej.

Wszystkie zdjęcia są objęte prawami autorskimi.

Prezentacja produktu z wykorzystaniem szablonów tła.

Dokonujemy wyboru tła pośród gotowych szablonów lub istniejących projektów i wykonujemy  obróbkę graficzną, tak aby fotografia wyglądała naturalnie. To rozwiązanie nie zapewnia statusu unikatu.

Wykonanie autorskiego projektu aranżacji tła.

Wykonujemy własny projekt aranżacji wnętrz, a następnie poddajemy go obróbce graficznej,  w celu uzyskania pożądanego i niepowtarzalnego efektu. Cena uzależniona jest od stopnia skomplikowania projektu i nakładu pracy grafika (wykonanie wizualizacji, której forma wymaga umieszczenia w projekcie wielu szczegółów,  takich jak : widok za oknem, roślinność, dodatkowe ozdoby, ART, światłocień – jest droższa.)

Przygotowanie koncepcji oraz wykonanie projektu katalogu.

Kreacja stylu oraz tożsamości produktu obejmuje :

  • przeprowadzenie inwentaryzacji oraz prezentację koncepcji w siedzibie firmy zleceniodawcy;
  • przygotowanie wizualizacji zdjęć i opracowanie tekstów;
  • wydruk;