VISUAL MERCHANDISING- kreowanie przestrzeni handlowej i usługowej

  •   Konsulting  przestrzeni usługowo- handlowej

W sklepie bądź w firmie usługowej, niezależnie od branży, można zwiększyć sprzedaż. Wystarczy zlikwidować bariery,  które powodują, że klient nie zauważa proponowanego asortymentu.  Czasem wystarczy spojrzeć z perspektywy, postawić siebie w roli nabywcy i poprawić wizerunek towaru czy usługi. Dbałość o estetykę, pomysł na ekspozycję świadczą nie tylko o jakości asortymentu ale przede wszystkim o szacunku dla tych, komu jest dedykowany.

 

 

 

 

 

 

  •   Projektowanie przestrzeni usługowo-handlowej

W projektowaniu przestrzeni sklepowej lub usługowej należy zwracać uwagę by witryna, ekspozycja czy tez szyld były w jednym kontekście. Zwracając  uwagę do jakiego odbiorcy kierowany jest asortyment bądź usługa. Jednocześnie szukając niepowtarzalnego, indywidualnego  charakteru obiektu handlowego, czy usługowego.

 

 

 

 

  • Aranżacja ekspozycji

    To jeden z najważniejszych elementów . Towar(usługa) ma oczarować. Należy go(ją)  tak zaprezentować by klient chciał nabyć, mieć. Odczuwał brak posiadania.