VISUAL MERCHANDISING

 

W sklepie bądź w firmie usługowej, niezależnie od branży, można zwiększyć sprzedaż  likwidując bariery,  które powodują, że klient nie zauważa proponowanego asortymentu.  Czasem wystarczy spojrzeć z perspektywy, postawić siebie w roli nabywcy i poprawić wizerunek towaru czy usługi. Dbałość o estetykę i pomysł na ekspozycję świadczą nie tylko o jakości  ale przede wszystkim o szacunku dla tych, komu jest dedykowany.  W projektowaniu przestrzeni należy pamiętać, aby witryna, ekspozycja czy szyld były w jednym kontekście, zwracając  uwagę do jakiego odbiorcy kierowany jest asortyment bądź usługa. Jednocześnie szukając niepowtarzalnego, indywidualnego charakteru . Aranżacja ekspozycji – to jeden z najważniejszych elementów. Towar(usługa) ma oczarować. Udana prezentacja wzbudza potrzebę nabycia jej przez klienta, nieudana – jego obojętność.